Paars Monster verrast reizigers op Nederlandse treinstations

De grote paarse mascotte van recruitment platform Monsterboard verraste deze week reizigers op treinstations door heel Nederland. De live optredens van Monster zijn onderdeel van de nieuwe merkcampagne gericht op millennials. Monsterboard wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 t/m 35 jaar oud) bestaat, helpen om de baan te vinden die zij verdienen. Reizigers werden geattendeerd op de nieuwe Monsterboard app, waarmee ze heel gemakkelijk door vacatures kunnen swipen.

 

Met de sollicitatieapp van Monsterboard is mobiel solliciteren een fluitje van een cent. Werkzoekenden kunnen in een paar kliks hun profiel aanmaken door in te loggen met Facebook en eventueel hun CV te importeren via Dropbox of Google Drive. Dan kan het swipen beginnen: leuke baan, swipe rechts - niets voor jou, swipe links. Bij een swipe naar rechts, ontvangt de recruiter direct de gegevens van de werkzoekende. De recruiter kan vervolgens zelf contact opnemen met de kandidaat.

 

De Monsterboard vacature app voor iPhone en Android is gratis te downloaden in de Google Play- en App store.

Over Monsterboard

Over Monsterboard
Monsterboard is onderdeel van Monster Worldwide, Inc. (NYSE: MWW). Monster is al ruim 20 jaar wereldwijd actief in meer dan 40 landen en marktleider in het succesvol verbinden van mensen en bedrijven om ze te helpen aan een betere baan of het beste talent.

Monsterboard is pionier in de recruitmentindustrie met geavanceerde technologie in carrièremanagement, recruitment en talentmanagement en biedt een breed scala intelligente, digitale, sociale en mobiele oplossingen aan.

berichten