Joyce Rotmans nieuwe Marketing Manager bij Monsterboard

Joyce Rotmans (38) is 1 november 2018 gestart als Marketing Manager bij recruitmentplatform Monsterboard. Rotmans is onder andere afkomstig van Airtrade Holland B.V., waar zij Marketing Executive was. In haar nieuwe rol bij Monsterboard wordt ze verantwoordelijk voor de B2B en B2C communicatie- en marketingactiviteiten. Ze zal zich voornamelijk bezighouden met het creëren van meer brand awareness bij Millennials en Generatie Z door middel van (online) campagnes, het plannen van evenementen en het vermarkten van nieuwe producten en proposities.  

 Rotmans heeft in 2011 haar studie International Business & Management aan de Hogeschool van Amsterdam afgerond waarna ze marketingervaring opdeed bij bedrijven als Reed Business, KWS Infra en Airtrade. Ulrich Biebaut, General Manager Monsterboard Benelux, over de aanstelling van Rotmans: “We zijn enorm blij dat Joyce ons team komt versterken. We zijn al sinds 2016 bezig om Monsterboard neer te zetten als ‘go to’ voor met name millennials en Generatie Z voor carrièreadvies, coaching en het vinden van een baan en/of stage. Ook op B2B gebied willen we ons als kennisleider de komende jaren nog meer richten op trends als mobiel solliciteren, videorecruitment en andere technische innovaties. De ervaring, kennis en affiniteit van Joyce met marketing is dan ook meer dan welkom.”

Download PDF
Download PDF
Over Monsterboard

Over Monsterboard
Monsterboard is onderdeel van Monster Worldwide, Inc. (NYSE: MWW). Monster is al ruim 20 jaar wereldwijd actief in meer dan 40 landen en marktleider in het succesvol verbinden van mensen en bedrijven om ze te helpen aan een betere baan of het beste talent.

Monsterboard is pionier in de recruitmentindustrie met geavanceerde technologie in carrièremanagement, recruitment en talentmanagement en biedt een breed scala intelligente, digitale, sociale en mobiele oplossingen aan.

berichten