Groot paars MONSTER komt je halen voor de baan die je verdient

Nieuwe merkcampagne voor Monsterboard op TV en online

Amsterdam, 1 mei 2017 – Monsterboard start vandaag met een nieuwe merkcampagne gericht op millennials. Het carrièreplatform wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 t/m 35 jaar oud) bestaat, helpen om de baan te vinden die zij verdienen. Met twee commercials waarin de grote paarse merkmascotte MONSTER figureert, wil Monsterboard werken aan de naamsbekendheid onder de millennial generatie. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle TV-stations van RTL en Brand Deli.

In twee opvallende commercials bereikt de recruitmentsite 75% van de millennials en 80% van de 35-49 jarigen in Nederland. “Nog nooit was een generatie meer digital minded dan deze, maar het is ook een generatie die af en toe een steuntje in de rug nodig heeft om het optimale te kunnen halen uit hun carrière. Wij willen deze generatie graag helpen om ze de erkenning te geven die ze verdienen door hun potentieel en talent te koppelen aan de juiste baan”, aldus Gian Zandonà, managing director van Monsterboard.

 

Naast TV commercials, is Monsterboard in mei en juni 2017 ook zichtbaar via online video, zowel op de sites van televisiezenders als via YouTube. Voor het concept en de creatie van de campagne tekenden Mcgarrybowen London en Achtung Mcgarrybowen in Amsterdam. 

 

Voor de commercials klik hier.

Twitter hashtag: #Monsterruikttalent

245631 monster%20campagne f22337 original 1493629960
Over Monsterboard

Over Monsterboard
Monsterboard is onderdeel van Monster Worldwide, Inc. (NYSE: MWW). Monster is al ruim 20 jaar wereldwijd actief in meer dan 40 landen en marktleider in het succesvol verbinden van mensen en bedrijven om ze te helpen aan een betere baan of het beste talent.

Monsterboard is pionier in de recruitmentindustrie met geavanceerde technologie in carrièremanagement, recruitment en talentmanagement en biedt een breed scala intelligente, digitale, sociale en mobiele oplossingen aan.

berichten