Monsterboard biedt potentieel miljoenenpubliek aan drie werkzoekenden op Twitter banendag

#vacature meest besproken hashtag op Twitter

23 FEBRUARI 2015, AMSTERDAM
Samenvatting
Vandaag heeft carrièresite Monsterboard de winnaars benaderd van een Twittercampagne van Monsterboard die deze week is gelanceerd via diverse Twitter accounts van Monsterboard.

De winnaars worden middels uitgelichte tweets tijdens de Twitter banendag van 24 februari 2015 onder de aandacht gebracht van recruiters en werkgevers om hen zo te helpen in hun zoektocht naar een baan. Het potentieel op Twitter voor werkzoekenden is enorm, de #vacature was in 2014 de meest besproken hashtag op Twitter.

Monsterboard Twittercampagne voor werkzoekenden
Om te winnen moesten kandidaten tussen 16 t/m 20 februari j.l. tweeten met #Monsterboard welke baan zij zoeken. De prijs bestaat uit een gepersonifieerde uitgelichte tweet, een advertentiemogelijkheid van Twitter met extra functies voor beeld en tekst. De uitgelichte tweets voor de kandidaten bestaan uit een afbeelding met hun foto en gewenste functie en hun Twitteraccount zodat recruiters contact met hen kunnen opnemen. De advertenties worden vanaf 24 februari 2014 gericht onder de aandacht gebracht van recruiters en werkgevers die voor de kandidaat relevant zijn via Twitter en krijgen ook de hashtag #JouwBaan.

Monsterboard en de Twitter banendag
Op 24 februari 2015 sluit Monsterboard aan bij de internationale Twitter banendag. Onder de hashtag #JouwBaan worden verschillende activiteiten gepland door toonaangevende bedrijven in Nederland. Via diverse kanalen worden werkgevers en werknemers aangemoedigd te participeren in het evenement. Naast de promotieactie voor werkzoekenden participeert de Monster recruiter in een live Q&A over werven op Twitter. Bedrijven krijgen tips en informatie over social recruiting en werkzoekenden en bedrijven worden aangemoedigd om extra actief te zijn op Twitter en te zoeken op #Jouwbaan.

“Al meer dan 17 jaar helpt Monsterboard mensen met het vinden van een betere baan en bedrijven met het vinden van het beste talent. Daarbij biedt Monsterboard verschillende producten en diensten via social media en zetten wij Twitter actief in om vacatures te verspreiden en werkgevers makkelijker de juiste kandidaten te laten vinden,” zegt Rachael Parratt, Marketing Director bij Monsterboard. “Meedoen aan deze dag was voor ons niet meer dan logisch. Met deze ludieke actie doet Monsterboard er alles aan om de drie winnaars onder de aandacht te brengen bij een grote groep werkgevers. Dus werkgever, nieuwsgierig geworden? Haast je naar Twitter.”

Download PDF
Download PDF
Over Monsterboard

Over Monsterboard
Monsterboard is onderdeel van Monster Worldwide, Inc. (NYSE: MWW). Monster is al ruim 20 jaar wereldwijd actief in meer dan 40 landen en marktleider in het succesvol verbinden van mensen en bedrijven om ze te helpen aan een betere baan of het beste talent.

Monsterboard is pionier in de recruitmentindustrie met geavanceerde technologie in carrièremanagement, recruitment en talentmanagement en biedt een breed scala intelligente, digitale, sociale en mobiele oplossingen aan.